Nieuwsbrief:

YAMAHA  TENERE 700 RALLY EDITION - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
SKY BLUE
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025
Garantie: YAMAHA 5 JAAR

Maak kennis met de Ténéré 700 Rally – een krachtige Adventure-motorfiets, ontworpen voor maximale prestaties in off-road omstandigheden en geïnspireerd door Yamaha’s rijke rally-historie. Deze motor is uitgerust met geavanceerde rally-technologie, zoals een volledig instelbare KYB-voorvork met lange veerweg, versterkte buizen, en een stevige 4 mm aluminium carterbeschermplaat. Lichtgewicht titanium voetsteunen en slank kuipwerk dragen bij aan de wendbaarheid, terwijl het unieke kleurenschema – met goudkleurige wielen en het iconische Yamaha speedblock-ontwerp – een eerbetoon is aan Yamaha’s legendarische woestijnracers.



Met een verhoogde zadelhoogte van 910 mm biedt de Ténéré 700 Rally een nieuw, comfortabel zadel, een herontworpen brandstoftank, en een aangepast koppelingsdeksel voor optimale off-road flexibiliteit. Het innovatieve 6,3” TFT-dashboard, ontworpen in ‘Raid’ lay-out, toont enkel de essentiële informatie en is geïnspireerd op een rally roadbook – perfect voor een gepersonaliseerde rijervaring die aanpasbaar is aan elke uitdaging.

Neem contact op voor beschikbaarheid in de winkel.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1956 - Na een machtsstrijd in de top van het moederbedrijf in 1956 wordt Jack Sangster directeur van de BSA group en stoot daarmee Bernard Docker uit het zadel. Hij wijst Turner aan als zijn chief executive automobile division waar Triumph, BSA en Ariel onder vallen. John Allen rijdt in datzelfde jaar met 345 km/u een record op Bonneville. Echter,de FIM (Federation Internationale Motorcycliste) wijst op een mogelijke technische afwijking op de meetinstrumenten en negeert het wereldrecord. Triumph neemt daarop juridische stappen maar deze leiden tot niets. Mike Hailwood en Dan Shorey winnen in 1958 de 500-mile endurance race in Thruxton op een T110.
© 2000 - 2025 Motoroccasion