Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 125 LEGACY - 2024

Garantie: Ja
4749 Km
HISTORIC BLACK
yamaha - xsr-125-legacy
yamaha - xsr-125-legacy
yamaha - xsr-125-legacy
yamaha - xsr-125-legacy
yamaha - xsr-125-legacy
yamaha - xsr-125-legacy
yamaha - xsr-125-legacy
yamaha - xsr-125-legacy
yamaha - xsr-125-legacy
yamaha - xsr-125-legacy
yamaha - xsr-125-legacy
yamaha - xsr-125-legacy
yamaha - xsr-125-legacy
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2024

Yamaha heeft zich altijd ingezet voor het bouwen van karaktervolle motorfietsen voor een zo breed mogelijk scala aan rijders. Sinds juli 1955 staan de behoeften en wensen van de rijder altijd centraal bij het ontwikkelen van nieuwe modellen. Het is deze klantgerichte filosofie die het bedrijf in staat heeft gesteld iconische en baanbrekende modellen te creëren die de afgelopen zeven decennia hebben geholpen het uiterlijk van het motorrijden te veranderen.

De missie van het bedrijf kan worden samengevat met het Japanse woord 'Kando': Dat betekent het creëren van producten die een diepe voldoening geven en die het hart en de geest inspireren; de nieuwe XSR125 Legacy is dan ook een perfect voorbeeld van Kando in actie.

De XSR125 Legacy is ontwikkeld op basis van de uiterst succesvolle XSR125 die in 2021 op de markt kwam en heeft dezelfde 125 cc VVA-motor en chassisarchitectuur. De XSR125 Legacy profiteert echter van een aantal stilistische veranderingen die het karakter van de motorfiets transformeren om hem een unieke neo-retro look te geven met een echt individueel gevoel.

Deze verfijningen geven het nieuwe model een onderscheidend silhouet en individueel karakter die de banden met klassieke Yamaha's uit het verleden versterken en tegelijkertijd het ethos van het merk Sport Heritage onderstrepen: "Geïnspireerd door het verleden, gebouwd voor de toekomst". De XSR125 Legacy is inderdaad gebouwd om deel uit te maken van de toekomst voor elke rijder - beginner, ervaren of terugkerend - die tijdloze stijl waardeert en op zoek is naar de allernieuwste motor- en chassistechnologie die garant staat voor een kwaliteitsrit.

Belangrijkste kenmerken
Lichtgewicht spaakwielen met goudkleurige velgen
Speciale kleuren en graphics
Hoogwaardige Metzeler Karoo-banden met blokpatroon
2-delige aluminium kap op uitlaatdemper
Onderscheidend silhouet
Beste 125-cc 11 kW EU5-motorblok
37 mm upside-down voorvork
Natuurlijke rechte zithouding
Ronde LED-koplamp en LED-achterlicht
Licht en sterk Deltabox-chassis
Lichtgewicht rijgedrag en betrouwbare wegligging
In bijpassende kleur gelakte spatborden
Licht oplopende zitting
Hoogwaardige pasvorm en afwerking met aluminium onderdelen
Rond LCD-instrumentenpaneel in retrostijl
Ultiem Yamaha Faster Sons 125 cc-model
Ideaal voor beginners, ervaren rijders en terugkerende motorrijders

De getoonde prijs is inclusief afleverkosten en 12 maanden BOVAG-garantie (BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

MOTORcity Amsterdam selecteert zijn occasions altijd met uiterste zorg, hierdoor garanderen wij dat onze occasions altijd in perfecte staat zijn. Een occasion bij MOTORcity Amsterdam is minimaal voorzien van 12 maanden garantie en wordt afgeleverd met een uitgebreide servicebeurt. Daarbij worden ook slijtagedelen gecontroleerd en indien nodig vervangen.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:

- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.

Naast alle occasions heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion