Nieuwsbrief:

YAMAHA  YZF R3 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
MIDNIGHT BLACK
yamaha - yzf-r3
yamaha - yzf-r3
yamaha - yzf-r3
yamaha - yzf-r3
yamaha - yzf-r3
yamaha - yzf-r3
yamaha - yzf-r3
yamaha - yzf-r3
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
R-World is calling. De R3 is de ultieme lichtgewicht Yamaha supersport, geïnspireerd op Yamaha's MotoGP M1 racemotor, met een compact en wendbaar chassis, een 321cc motor met hoog toerental die zorgt voor een uitstekende acceleratie en een aërodynamische, van de racerij afgeleide carrosserie met winglets.
Met een nieuwe look voor 2025 zullen fans van de R-serie de nieuwe R3 meteen herkennen als een echte Yamaha Supersport met zijn nieuwe opvallende twee-ogengezicht met geïntegreerde krachtige koplampen en LED-positieverlichting, geflankeerd door een op de M1 geïnspireerd luchtkanaal boven nieuwe aerodynamische winglets.
Het multifunctionele LCD-instrumentenpaneel en de smartphone-connectiviteit ontsluiten een wereld aan informatie over de R3 met behulp van MyRide, terwijl de hoogwaardige omgekeerde voorvork van 37 mm zorgt voor een nauwkeurig veergevoel en feedback bij elke rit. Dankzij het slankere ergonomische profiel kun je nu nog makkelijker je voeten op de grond plaatsen.
Overzicht:
- Volgende generatie R-serie met dubbel twin-eye uiterlijk
- Aërodynamische winglet-technologie
- Slank profiel waardoor voeten gemakkelijker neergezet kunnen worden
- Sterke projectorkoplampen en LED contour verlichting
- Smartphone connectiviteit via MyRide en Bluetooth
- A&S-koppeling
- 321 cc-motor met hoog toerental
- Hoogwaardige up-side down voorvork
- Twee spannende kleuren (Icon Blue en Midnight Black)
- Krachtige remprestaties

TopMoto Apeldoorn is al sinds 2008 dé Yamaha dealer voor Midden- en Oost Nederland. Als dealer bieden wij jou de YOU diensten van Yamaha aan. Onze service in combinatie met het aanbod van YOU diensten zorgen er voor dat het kopen is van een Yamaha product het begin is van een langdurige relatie. Deze motor is inclusief;
- YOU motor warranty, 5 jaar volledige fabrieksgarantie*
- YOU motor road assistance, 5 jaar Mobiliteitsservice
- YOU motor finance
- YOU motor insurance, 10dgn gratis allrisk
- Volledige ondersteuning bij de keuze uit alle Yamaha accessoires
- Aflever- en tenaamstellingskosten zijn bij de prijs inbegrepen
- Wij hebben van de meeste modellen een demo, een testrit hierop is uiteraard mogelijk. Wel het verzoek om even te bellen voor een afspraak.
* tot 100.000 km, met uitzondering van eBikes

TopMoto Apeldoorn is al sinds 2008 dé Yamaha dealer voor Midden- en Oost Nederland. TopMoto staat voor:
• Full service motorspeciaalzaak van Apeldoorn | One Stop Shop concept
• Yamaha Exclusief dealer
• Grote voorraad A-merk occasions
• Motormode via Voordeelhelmen | Great riding gear voor iedereen
• Professionele werkplaats voor alle merken
• Uitgebreide hulp bij onderdelen en accessoires
• Hulp bij schade van taxatie tot herstel
• Motorverhuur via Motoshare
• GIVI Premium dealer | Choose your attitude
• BOVAG en RDW gecertificeerd
• Voor de motorrijders – gerund door motorrijders!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TopMoto Apeldoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van FANTIC
© 2000 - 2025 Motoroccasion