Nieuwsbrief:

ZERO  CLASSIC - 2023

Garantie: Ja
2608 Km
Grijs
zero - classic
zero - classic
zero - classic
zero - classic
zero - classic
zero - classic
zero - classic
zero - classic
zero - classic
zero - classic
zero - classic
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
NIU NQi Sport 80 elektrische scooter met kenteken 95-MR-RP. Deze moderne en volledig elektrische scooter heeft slechts 2.608 kilometer gereden en verkeert in uitstekende staat. De scooter wordt geleverd met een Biondi windscherm voor extra rijcomfort en een ruime Givi topkoffer, ideaal voor het meenemen van een helm of boodschappen. De krachtige Bosch elektromotor zorgt voor soepele, stille ritten tot 80 km/u, en met een actieradius tot 95 kilometer is hij perfect voor dagelijks gebruik in de stad of woon-werkverkeer. De uitneembare accu is eenvoudig op te laden via een normaal stopcontact. Bij aankoop krijg je 6 maanden garantie, zodat je met een gerust hart de weg op kunt. 

DE NIU NQi GTS, de ideale woon/werk verkeer motorscooter!
Met de prestaties van een 125cc motorfiets heeft NIU met de NQi GTS 80 lite (standard Range) een slimme elektrische scooter ontwikkeld waarmee u sneller en verder kunt rijden.
De NIU NQi GTS 80 lite (standard Range) heeft een bosch motor die twee keer zo krachtig is als de NQi, namelijke 3000W! Dit betekent dat met de NQi GTS 80 lite (standard Range) de acceleratie van 0 naar 70 km/u en het rijden over hellingen/heuvels nog veel sneller en efficiënter zal gaan. De N GT versie is uitgevoerd met een dubbele accu in combinatie met een Snellaadsysteem.
De Niu NQi GTS 80 lite (standard Range) biedt u tot 95 kilometer vrijheid met slechts één oplaadbeurt (in slechts 5,5 uur!). Dit is niet zomaar een scooter, het is uw nieuwe voertuig om elke reis te volbrengen!
 
  • Moto Veda
    Galvanistraat 55
    6716 AE Ede
    Telefoon: 0318-625625
    Mail: info@motoveda.nl
    Website: www.motoveda.nl






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoVeda
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2025 Motoroccasion