Nieuwsbrief:

Joeys Motor Ranch

Uw Harley-Davidson specialist in Apeldoorn. Bij ons kunt u terecht voor motor stalling, onderhoud en service, detailing, accessoires en onderdelen en uiteraard occasions. Met onze eigen werkplaats kunnen wij uw Harley-Davidson voorzien van alle service die de motor nodig heeft. U bent altijd van harte welkom bij ons in de showroom. De koffie staat altijd klaar. vriendelijke groet. Team Joey’s Motor Ranch.
Alle motoren van Joeys Motor Ranch
12 motoren gevonden
HARLEY-DAVIDSON SPRINGER CLASSIC FLSTSCI SOFTAIL
HARLEY-DAVIDSON SPRINGER CLASSIC FLSTSCI SOFTAIL
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2006, 31852 Km
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM 107
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM 107
€ 19.450,- € 19.950,- p/mnd klik hier
2018, 13234 Km
HARLEY-DAVIDSON WIDE GLIDE FXWG
HARLEY-DAVIDSON WIDE GLIDE FXWG
€ 14.950,- p/mnd klik hier
2014, 13054 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
€ 10.250,- p/mnd klik hier
2015, 27844 Km
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA LIMITED LOW FLHTKL
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA LIMITED LOW FLHTKL
€ 17.950,- € 18.950,- p/mnd klik hier
2015, 59610 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
€ 16.850,- p/mnd klik hier
2011, 50847 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2016, 24276 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
€ 16.450,- p/mnd klik hier
2012, 31716 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER XLH 883
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER XLH 883
€ 6.250,- € 6.750,- p/mnd klik hier
1997, 1924 Km
HARLEY-DAVIDSON CONVERTIBLE DYNA GLIDE FXDS
HARLEY-DAVIDSON CONVERTIBLE DYNA GLIDE FXDS
€ 9.950,- p/mnd klik hier
1996, 35706 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
€ 14.450,- p/mnd klik hier
2011, 49900 Km
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCU
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCU
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2007, 52327 Km
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creëerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2025 Motoroccasion