Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

HARLEY-DAVIDSON  STREET GLIDE FLHX - 2012

Garantie: Ja
31716 Km
Vivid Black
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Merk:                 Harley-Davidson
Type:                 FLHX / Street Glide
Bouwjaar:          2012
KM stand:          31716  Km
Kleur:                 Vivid Black
Cilinder inhoud: 1690 cc
Btw marge:        Marge
Garantie:            3 Maanden
  • Al onze motoren worden geleverd inclusief:

    3 of 6 maanden garantie
    Afleverbeurt
    Volle tank benzine
    Poetsbeurt
    Tenaamstelling

    Let op het betreft hier een consignatie motor.
    Motor word verkocht in opdracht van de klant.

    Inruil is beperkt mogelijk.

    ook doen wij inkoop van Harley-Davidson motoren of consignatie verkoop.

    neem contact met ons op voor de mogelijkheden.


Opties en Accessoires:
ABS.
Cruise Control.
Rockfort Radio.
Hak / Teen schakeling.
Valbeugel.
3-1 achterlichten.
Freedom dempers.
motor verkeerd in zeer nette staat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Joeys Motor Ranch
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion