Nieuwsbrief:

DUCATI  HYPERMOTARD 821 SP - 2013

Garantie: Ja
22397 Km
ROOD/WIT
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De SP-uitvoering is de overtreffende trap van de standaard Hypermotard,
met hoogwaardige vering, exclusieve details en een sportief
rijwielgedeelte.

Deze motor verkeert in zeer mooie staat en is voorzien van een reeks
extra's en upgrades die hem onderscheidend maken:

Compleet SC Project uitlaatsysteem met indrukwekkende sound

ABS en traction control voor maximale controle

Rijmodi en gear indicator voor optimaal gebruiksgemak

Volledige onderhoudshistorie aanwezig inclusief boekjes

Stalen remleidingen voor directe remrespons

Marzocchi en Öhlins vering (SP-uitvoering), volledig instelbaar

Verstelbare hevels, korte kentekenplaathouder, kleine knipperlichten en
flyscreen

Valprotectie netjes gemonteerd

Met slechts 22.397 kilometer op de teller is deze Hypermotard klaar voor
vele sportieve kilometers. De SP-uitvoering is geliefd onder kenners en
biedt een messcherp rijgedrag met volop karakter.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Barbier Motorsport Havelte
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Black Bomber" betekent: Aan het model cb450 van Honda (450CC kopklep staande twin), dat in 1965 werd geïntroduceerd, werd de bijnaam Black Bomber of Big Black Bomber toegekend. Tot dat moment was het zwaarste model van het Japanse merk een 350CC motorfiets. Eigenlijk ging iedereen er op dat moment nog van uit dat de Japanners zich zouden beperken tot het ma­ken van bromfietsen en lichte motorfietsen. Met de introduc­tie van de cb450 werd het tegendeel aangetoond. Vandaar ook het predikaat big, immers, voor een Japanse motorfiets was een cilinderinhoud van 450CC veel. Black verwijst naar de zwarte lak, waarin de beginseries van deze motorfiets werden uitge­voerd. Honda pikte de naam Big Black Bomber vervolgens in haar advertenties op: ‘Meet the big black bomber, the biggest beefiest touring twin from Japan. Sit astride this black beauty’, schreeuwden de advertenties. Vermoedelijk verwees de naam bomber slechts naar het feit dat dit model een donker en sonoor uitlaatgeluid produceerde, analoog aan de staande twins van Triumph, Norton en BSA. De Big Black Bomber kon zich ove­rigens nog niet echt meten met de zware Engelse twins, maar de introductie ervan was een teken dat dit snel kon verande­ren. Aldus geschiedde, want in de jaren zeventig werd de En­gelse motorfietsindustrie door de Japanse weggevaagd. De cb450 Black Bomber verwierf de reputatie van sportieve motor­fiets, waar veel mee werd geraced. Te midden van de high tech motorfietsen van nu is de status van de Big Black Bomber die van een klassieke Japanner.
© 2000 - 2025 Motoroccasion