Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
DUCATI SCRAMBLER 1100
DUCATI SCRAMBLER 1100
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2018, 22000 Km
DUCATI SCRAMBLER 1100
DUCATI SCRAMBLER 1100
€ 8.985,- p/mnd klik hier
2018, 11800 Km
DUCATI SCRAMBLER 1100
DUCATI SCRAMBLER 1100
€ 9.250,- p/mnd klik hier
2018, 18327 Km
DUCATI SCRAMBLER 1100
DUCATI SCRAMBLER 1100
€ 9.499,- p/mnd klik hier
2018, 22275 Km
DUCATI SCRAMBLER 1100 SPECIAL
DUCATI SCRAMBLER 1100 SPECIAL
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2018, 20543 Km
DUCATI SCRAMBLER 1100
DUCATI SCRAMBLER 1100
€ 10.375,- € 10.990,- p/mnd klik hier
2018, 16162 Km
Merkdealer
DUCATI SCRAMBLER 1100 SPORT
DUCATI SCRAMBLER 1100 SPORT
€ 10.995,- p/mnd klik hier
2018, 22673 Km
DUCATI SCRAMBLER 1100 SPORT
DUCATI SCRAMBLER 1100 SPORT
€ 10.995,- p/mnd klik hier
2018, 15455 Km
DUCATI SCRAMBLER 1100
DUCATI SCRAMBLER 1100
€ 9.390,- p/mnd klik hier
2019, 11567 Km
DUCATI SCRAMBLER 1100 SPORT
DUCATI SCRAMBLER 1100 SPORT
€ 11.850,- p/mnd klik hier
2019, 8800 Km
DUCATI SCRAMBLER 1100 PRO
DUCATI SCRAMBLER 1100 PRO
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2020, 11692 Km
DUCATI SCRAMBLER 1100 DARK PRO
DUCATI SCRAMBLER 1100 DARK PRO
€ 10.650,- € 11.450,- p/mnd klik hier
2021, 6500 Km
DUCATI SCRAMBLER 1100 SPORT PRO
DUCATI SCRAMBLER 1100 SPORT PRO
€ 19.490,- € 20.490,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
DUCATI SCRAMBLER 1100 SPORT PRO
DUCATI SCRAMBLER 1100 SPORT PRO
€ 20.490,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2025 Motoroccasion