Nieuwsbrief:

DUCATI  SCRAMBLER ICON - 2025

€ 12.240,- € 12.990,-
Garantie: Ja
Nieuw
Jade Green
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
10 Jaar SCRAMBLER DUCATI, tijd voor een feestje! 
Scrambler Ducati bestaat 10 jaar, en dat laten we niet ongemerkt voorbijgaan. Om dit jubileum te vieren, krijg je eenmalig €750,- korting en een gratis kleurdelen kit op de geselecteerde Scrambler-modellen!
We hebben meerdere Scramblers direct uit voorraad leverbaar, in diverse kleurstellingen, dus er zit altijd een stijl tussen die bij jou past.

Actievoorwaarden
- Alleen geldig op geselecteerde voorraadmodellen
- Op = op!

Scrambler Ducati Icon 2GEN, modern, speels en vol karakter
De vernieuwde Scrambler Icon 2GEN combineert iconisch design met moderne technologie.
Lichter, slimmer en stijlvoller dan ooit, met een frisse look, verbeterd rijcomfort en een geavanceerd TFT-dashboard.
Perfect voor wie houdt van vrijheid, plezier en karakter op twee wielen.

Meer weten of direct een proefrit plannen?
Stuur ons een mailtje naar: verkoop@ducatiamsterdam.nl

Vier dit jubileum met ons mee en rij binnenkort weg op een echte Ducati Scrambler!

De getoonde prijs is rijklaar, inclusief alle bijkomende kosten en 24 maanden garantie.

Ducati Amsterdam 
Mail: verkoop@ducatiamsterdam.nl
Telefoonnummer: 020-6826493  

Openingstijden:
Dinsdag t/m vrijdag : 10:00 uur - 18:00 uur.
Zaterdag : 10:00 uur - 17:00 uur.
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ducati Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion