Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2017, 22525 Km
KAWASAKI NINJA 650 ABS SE
KAWASAKI NINJA 650 ABS SE
€ 6.795,- p/mnd klik hier
2018, 47508 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 7.290,- p/mnd klik hier
2018, 27218 Km
KAWASAKI NINJA 650 ABS SE
KAWASAKI NINJA 650 ABS SE
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2019, 10000 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2019, 35137 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 7.790,- p/mnd klik hier
2020, 8231 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2021, 11000 Km
Merkdealer
KAWASAKI NINJA 650 KRT EDITION
KAWASAKI NINJA 650 KRT EDITION
€ 7.650,- p/mnd klik hier
2021, 23833 Km
KAWASAKI NINJA 650 KRT EDITION
KAWASAKI NINJA 650 KRT EDITION
€ 7.650,- p/mnd klik hier
2021, 19900 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2021, 7813 Km
KAWASAKI NINJA 650 KRT EDITION
KAWASAKI NINJA 650 KRT EDITION
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2021, 5619 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 7.900,- p/mnd klik hier
2023, 9476 Km
KAWASAKI NINJA 650 KRT EDITION
KAWASAKI NINJA 650 KRT EDITION
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2023, 10285 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2024, 1091 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2024, 3700 Km
Merkdealer
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 7.850,- p/mnd klik hier
2025, 579 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 8.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 8.899,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2025 Motoroccasion