Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z650 ABS - 2019

Garantie: Nee
21060 Km
Zwart/Groen
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zoek jij een leuke A2 motorfiets voor een betaalbare prijs? Wij hebben hier een nette Kawasaki Z 650 met leuke opties en in de goede kleurstelling. Van het bouwjaar 2019 en met 21000 kilometer aan ervaring kan deze Z 650 nog heel wat rondes voor plezier zorgen! Ook is deze voorzien van een paar mooie opties zoals: korte kentekenplaat houder, rem/koppelings hendels en een mooi Mivv uitlaatsysteem.

Kilometers: 21060 
Bouwjaar: 2019 
Opties: ABS, Mivv uitlaatsysteem, korte kentekenplaat houder, rem/koppelings hendels.

Deze Kawasaki Z 650 verkeerd zowel technisch als optisch goede staat. Motor word geleverd inclusief afleverbeurt! Bezorgen op locatie is mogelijk.


Enthousiast geworden van deze prachtige Z 650 maar zijn de financien nog niet toereikend? Geen probleem! Want bij ons kun je vrijblijvend een financiering aanvragen via NUmotorrijden.nl. Motorrijden wil je tenslotte NU en NIET pas morgen! Neem hiervoor contact met ons op om de mogelijkheden en voorwaarden te bespreken.

Wilt u meer informatie of de motor bezichtigen? 
Neem dan contact op met:

Job Veenstra
+31 (0) 619 683 808

Ferdinand Veenstra
+31 (0) 683 333 430

(Open op afspraak) 




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Veenstra Motorsport
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion