Nieuwsbrief:

KTM  1290 SUPER ADVENTURE S - 2020

Garantie: Ja
26752 Km
Zwart
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Te koop: KTM 1290 Super Adventure S (2020)

Ben jij op zoek naar avontuur op de motor? Dan is deze KTM 1290 Super Adventure S (bouwjaar 2020) de perfecte keuze voor jou! Met slechts 26.752 km op de teller is deze motor nog in uitstekende staat en klaar voor de volgende rit.
Specificaties:


Bouwjaar: 2020
Kilometerstand: 26.752 km
Motor: 1301cc V-twin
Kleur: Grijs/Zwart
Verbruik: Zeer efficiënt voor lange ritten
Staat: Zeer goed, geen schade of storingen

Extra’s:


Volledige KTM-uitrusting (inclusief elektronica, cruise control, en meer)
Instelbare vering voor optimaal comfort
Geavanceerd remsysteem en tractiecontrole voor de beste grip
LED-verlichting en andere moderne voorzieningen


Deze KTM 1290 Super Adventure S is de ideale motor voor zowel lange ritten als avontuurlijke off-road routes. Dankzij de krachtige motor, het geavanceerde elektronische systeem en het comfortabele rijgedrag ben je altijd klaar voor de volgende uitdaging.

Prijs: 13.950-,

Voor meer informatie of een proefrit, neem gerust contact op! Mis deze kans niet om in stijl en comfort nieuwe avonturen te beleven!

Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, 5 RIDE MODES, BLUETOOTH, BOCHTVERLICHTING DYNAMISCH, CORNERING ABS, Cruise control, DTC, Handvat verwarming, KEYLESS GO, Kofferset, koplamp, andere, LEASE MOGELIJK, MOTOR SLIP REGULATION, MTC+MSR, ONDERHOUDSHISTORIE, Originele uitlaat, TCS, Valbeugel, Windscherm, ZADELVERWARMING VOOR




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
AS Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion