Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 4.150,- p/mnd klik hier
2005, 38600 Km
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2005, 53630 Km
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2005, 40000 Km
Merkdealer
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 5.245,- p/mnd klik hier
2005, 31846 Km
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 4.650,- € 4.950,- p/mnd klik hier
2006, 29802 Km
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2006, 32775 Km
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2006, 41756 Km
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2007, 45000 Km
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2007, 25282 Km
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 5.245,- p/mnd klik hier
2007, 30580 Km
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 3.749,- p/mnd klik hier
2008, 50281 Km
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2008, 59700 Km
Merkdealer
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2010, 14750 Km
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2011, 42350 Km
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiëntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2025 Motoroccasion