Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 07 - 2022

2478 Km
Grijs/Blauw
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Prachtige Yamaha MT-07 die verkeerd in nieuwstaat! Met deze zeer lage kilometerstand is de motor net ingereden en klaar voor meer avonturen! Uitgerust in de mooie kleurstelling ''Cyan Storm'' wat hem vrij uniek maakt!

Prijs: €7.999,- (marge)
Km-stand: 2.478
Bouwjaar: 2022
Type: Naked
Cilinders: 2
Vermogen: 54Kw (35Kw mogelijk)
Opties: Bar end spiegels

 
  • - Occasion bekijken en proefrijden: 
    Graag verzoeken wij u om voor een bezichtiging of proefrit even contact met ons op te nemen! Dit om teleurstellingen te voorkomen en wij alle tijd voor u hebben! Wij reserveren de motor maximaal 24uur na afspraak.

    - Onze occasions worden geleverd inclusief:
    • Volle tank brandstof.
    • Klein onderhoud.
    • Zorgvuldig & nauwkeurige controle.
    • Gewassen & Gepoetst inclusief Ceramic guard .
    • Tenaamstelling & Optionele 10 Dagen All-Risk verzekering. 
    Rijklaar zonder bijkomende kosten en zo mee te nemen!

    - Garantie optioneel onder voorwaarden van MotorGarantie:
    • €195 = 3 Maanden & 2000km
    • €395 = 6 Maanden & 4000km
    • €595 = 12 Maanden & 6000km

    - Over ons:
    AMR Motorfietsen is het adres voor uw nieuwe, eerste of vervangende motor! Alle motoren worden zorgvuldig gecontroleerd en onderhouden vanuit eigen werkplaats zodat u met 100% zekerheid de weg op gaat! Ook voor onderhoud & reparatie bent u bij ons aan het juiste adres en van harte welkom!

    - Voorraad motoren:
    Voor ons volledige aanbod, neem een kijkje op onze website, pagina op marktplaats of motoroccasion! Ons aanbod is actueel en dagelijks up to date! 

    - Op de hoogte blijven? Volg ons op social media:
    Facebook: AMR Motorfietsen
    Instagram: @amrmotorfietsen

    - Contact:
    AMR Motorfietsen
    Amsterdamseweg 13A
    1422AC Uithoorn
    Tel: 0297256300 (Ook WhatsApp!)
    Email: info@amrmotorfietsen.nl

    - Openingstijden:
    Maandag: gesloten
    Dinsdag-vrijdag: 09:00 / 18:00
    Zaterdag: 09:00 / 17:00
    Zondag: gesloten

    - Afspraak buiten openingstijden? Vraag naar de mogelijkheden! 

    Wij hebben ons best gedaan om alle informatie voor het betreffende voertuig te omschrijven of aan te tonen doormiddel van foto's.
    Echter zijn fouten nooit uitgesloten, neem daarom ook zelf de moeite om dergelijke zaken te controleren voor aankoop! Het kan voorkomen dat berichten via
    marktplaats niet altijd verzonden worden of bij ons aankomen! Om er zeker van te zijn goed met ons in contact te komen raden wij u aan om even te bellen, een whatsapp bericht te sturen of per email!


     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
AMR Motorfietsen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2025 Motoroccasion