Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
MOTO GUZZI 750 BREVA
MOTO GUZZI 750 BREVA
€ 3.449,- p/mnd klik hier
2005, 34192 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI BREVA 1100
MOTO GUZZI BREVA 1100
€ 3.490,- p/mnd klik hier
2005, 98204 Km
MOTO GUZZI BREVA 750
MOTO GUZZI BREVA 750
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2006, 40566 Km
MOTO GUZZI BREVA 1100
MOTO GUZZI BREVA 1100
€ 3.275,- p/mnd klik hier
2006, 94092 Km
MOTO GUZZI 850 BREVA
MOTO GUZZI 850 BREVA
€ 3.495,- p/mnd klik hier
2006, 42564 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI BREVA 1100
MOTO GUZZI BREVA 1100
€ 3.990,- € 4.490,- p/mnd klik hier
2006, 35721 Km
MOTO GUZZI BREVA 1100
MOTO GUZZI BREVA 1100
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2007, 86350 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI BREVA 1200 ABS
MOTO GUZZI BREVA 1200 ABS
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2008, 68732 Km
MOTO GUZZI 1200 BREVA ABS
MOTO GUZZI 1200 BREVA ABS
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2008, 32082 Km
MOTO GUZZI BREVA 1200 ABS
MOTO GUZZI BREVA 1200 ABS
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2008, 49721 Km
MOTO GUZZI 1200 BREVA ABS
MOTO GUZZI 1200 BREVA ABS
€ 6.500,- p/mnd klik hier
2008, 35171 Km
MOTO GUZZI 750 BREVA
MOTO GUZZI 750 BREVA
€ 3.939,- p/mnd klik hier
2009, 11645 Km
MOTO GUZZI BREVA 1100
MOTO GUZZI BREVA 1100
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2009, 61214 Km
MOTO GUZZI BREVA 1200
MOTO GUZZI BREVA 1200
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2009, 59900 Km
MOTO GUZZI 1200 BREVA ABS
MOTO GUZZI 1200 BREVA ABS
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2009, 24501 Km
MOTO GUZZI BREVA 850
MOTO GUZZI BREVA 850
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2011, 37885 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1960 - 1960 250 cc Aermacchi Ala d oro - Harley-Davidson neemt over. De eerste van deze 250 s, het zogenaamde Golden Wing model, had nog steeds de 62 mm bij 72 mm boring en slag van de Chimera, had een vier-versnellings schakelbak en produceerde 22 pk bij 8,000 toeren. Een van de meest zichtbare veranderingen was de wijziging in wieldiameter van 17 inch naar 18 inch. De lage initiële kosten van de Golden Wing, tesamen met het gebruiksvriendelijke onderhoud en goede logistieke ondersteuning van de reserve-onderdelen maakten het een immens poulaire machine voor de private racer. Het bewees zichzelf dan ook in korte tijd op korte bochtige circuits waar het gunstige gewicht en goede acceleratie hun vruchten afwierp. Geen twijfel mogelijk, het internationale succes van deze machine plus de prestaties op eigen bodem (Lanfranco Angelini werd vijf keer Italiaans kampioen op een Aermacchi) hebben zeker bijgedragen aan het feit dat Harley-Davidson participeerde met een 50/50 aandeel met dit Varees bedrijf. Door een grote belangstelling in the U.S.A. voor snelle en lichte sportmodellen werd het voor Amerika s grootste fabrikant duidelijk snel te moeten reageren op dit gat in de modellenlijn om hun marktaandeel te behouden. De samenwerking met Aermacchi verliep succesvol waarbij steeds meer produkten de Atlantische oceaan over staken. Op het einde van 1960 vergroote Harley-Davidson haar aandeel en werd hierdoor eigenaar van het Italiaanse merk. Op dat moment produceerde men al voor 75 procent voor de Amerikaanse markt. Hieronder ook een, nu wereldberoemde, motorscooter, de Topper . Deze was uitgerust met een trekkoord startmechanisme die u wellicht kent van de grasmaaier.
© 2000 - 2025 Motoroccasion