Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
MOTO GUZZI V 85 TT
MOTO GUZZI V 85 TT
€ 8.999,- p/mnd klik hier
2019, 58404 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 85 TT
MOTO GUZZI V 85 TT
€ 9.500,- p/mnd klik hier
2019, 29337 Km
MOTO GUZZI V 85 TT
MOTO GUZZI V 85 TT
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2019, 12000 Km
MOTO GUZZI V 85 TT
MOTO GUZZI V 85 TT
€ 9.945,- p/mnd klik hier
2019, 25002 Km
MOTO GUZZI V 85 TT
MOTO GUZZI V 85 TT
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2019, 15112 Km
MOTO GUZZI V 85 TT
MOTO GUZZI V 85 TT
€ 10.749,- p/mnd klik hier
2019, 11121 Km
MOTO GUZZI V 85 TT
MOTO GUZZI V 85 TT
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2019, 26607 Km
MOTO GUZZI V 85 TT
MOTO GUZZI V 85 TT
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2020, 33000 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 85 TT
MOTO GUZZI V 85 TT
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2020, 27246 Km
MOTO GUZZI V 85 TT
MOTO GUZZI V 85 TT
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2020, 43300 Km
MOTO GUZZI V 85 TT
MOTO GUZZI V 85 TT
€ 10.440,- p/mnd klik hier
2020, 36282 Km
MOTO GUZZI V 85 TT
MOTO GUZZI V 85 TT
€ 10.750,- p/mnd klik hier
2020, 23000 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 85 TT
MOTO GUZZI V 85 TT
€ 11.350,- p/mnd klik hier
2020, 5700 Km
MOTO GUZZI V 85 TT
MOTO GUZZI V 85 TT
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2021, 7961 Km
MOTO GUZZI V 85 TT
MOTO GUZZI V 85 TT
€ 10.500,- p/mnd klik hier
2021, 19975 Km
MOTO GUZZI V 85 TT
MOTO GUZZI V 85 TT
€ 10.750,- p/mnd klik hier
2021, 9638 Km
MOTO GUZZI V 85 TT
MOTO GUZZI V 85 TT
€ 11.750,- p/mnd klik hier
2021, 16443 Km
MOTO GUZZI V 85 TT
MOTO GUZZI V 85 TT
€ 9.290,- p/mnd klik hier
2022, 44736 Km
MOTO GUZZI V 85 TT
MOTO GUZZI V 85 TT
€ 11.490,- p/mnd klik hier
2022, 19026 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 85 TT TRAVEL
MOTO GUZZI V 85 TT TRAVEL
€ 12.290,- p/mnd klik hier
2022, 16150 Km
Wist u dat: In de motortaal "Mousetrap" betekent: Hefboommechaniek dat door Harley-Davidson in de periode 1952—1967 werd gebruikt bij de introductie van de handkoppeling en voetschakeling op de zware 1200CC modellen. De fabrieksaanduiding was clutch booster. Omdat het koppelingsmechanisme was ontworpen voor voetkoppeling en ongewijzigd bleef, bleek handbediening te zwaar, waarbij een sterke hulpveer en een kantelmechanisme uitkomst boden. De bijnaam mousetrap voor dit mechaniek werd ontleend aan het risico dat bij demontage bestond. Menig sleutelaar blesseerde de toppen van zijn vingers door niet te anticiperen op het omklappen van het mechaniek, wanneer het stangetje van de koppelingshevel werd verwijderd, waarmee de verankering van het mechaniek verdween. Overigens kan om dit probleem te elimineren een mousetrap eliminator worden gekocht, een hulpstuk dat het kantelmechaniek vastzet.
© 2000 - 2025 Motoroccasion